Ostukorv on tühi.

English

4. Toodete tagastamine ja ümbervahetamine

4.1 Taganemisõigus
4.1.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul, toode tagastada või ümber vahetada. 14 päevane tähtaeg hakkab kehtima alates sellest kui Ostja on pakiautomaadist (SmartPOSTI või Omniva) oma paki kätte saanud.
4.1.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.
4.1.3. 14-päevase tagastamisõiguse ega ümbervahetamise kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Ümbervahetatav või tagastatav ese ei tohi olla kahjustunud ega kandmisjälgedega, see peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.
4.1.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.1.4.Kauba tagastamiseks või ümbervahetamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit. (laetakse .docx vormingus dokument)
Avaldus tuleb saata e-posti aadressile: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. 
4.1.5.Kui Ostja soovib toote tagastada või vahetada, siis saab ta selle saata SmartPosti pakiautomaati (Pärnu Keskus, Pärnu) või Omniva pakiautomaati (Port Artur 2, Pärnu), eelnevalt Kauni butiik Kudumid töötajaga kokku leppides, telefon ++(372) 5383 4616
4.2.Toodete tagastamine
4.2.1 Tagastamine ja ümbervahetamine toimub ainult  läbi Kauni Kudumid Veebipoe. 
Ostja saadab täidetud taganemisavalduse koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest SmartPosti pakiautomaati (Pärnu Keskus, Pärnu) või Omniva pakiautomaati (Port Artur 2, Pärnu). Samuti saadab Ostja taganemisavalduse Kauni Kudumid Butiik e-mailile: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
4.2.2. Toodete tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui 
-tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi), 
-kui Ostja toob täidetud taganemisavalduse ja kauba Kauni Kudumid füüsilisse Butiiki Pärnu Port Arturis.
4.2.3. Ostja peab kauba tagastama taganemisavalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.2.4. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
4.2.5. Kaup loetakse tagastatuks, kui see jõuab SmartPosti pakiautomaati (Pärnu Keskus, Pärnu) või Omniva pakiautomaati (Port Artur 2, Pärnu).
4.2.6. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.2.7. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
4.2.8. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 
4.3. Toodete ümbervahetamine
4.3.1. Toodete ümbervahetamine on taganemisõiguse erijuhtum, mille puhul Ostja ei soovi saada raha tagasi, vaid saada ostetud kaupade asemel sarnaseid kaupu samas või suuremas väärtuses. Vahetades kaubad suuremas väärtuses kaupade vastu, katab rahalise vahe Ostja.
4.3.2. Ümbervahetamise korral saadab Kauni Kudumid Veebipood Ostjale uue toote vahetult peale ümbervahetamisele kuuluva toote kättesaamist.
4.3.3. Toote saab ümber vahetada üksnes sama toote teise suuruse vastu.
4.3.4. Ostetud kaupa saab ümber vahetada järgmistel viisidel:
-saata täidetud ümbervahetamiseavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest meiliaadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., märkides selgelt, millise kauba vastu soovitakse kaup ümber vahetada või 
-esitada täidetud ümbervahetamiseavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest Kauni Kudumid Butiigi füüsilisse kauplusse Port Arturis.
4.3.5. Kui kaup saadetakse koos ümbervahetamiseavaldusega ümbervahetamiseks SmartPosti pakiautomaati (Pärnu Keskus, Pärnu) või Omniva pakiautomaati (Port Artur 2, Pärnu), tuleb soovitud uute toodete saamiseks need uued tooted eelnevalt broneerida, kirjutades See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või helistades +(372) 5383 4616
4.3.6. Toote mittesobivuse korral tagastab Kauni Butiik Veebipood Ostjale 14 päeva jooksul ostusumma tagasi, alates ajast kui toode on jõudnud Veebipoodi. Raha tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt klient ostu sooritas. 
4.3.7. Ostusumma tagastuse ja ümbervahetamise korral ei hüvita Kauni Butiik Kudumid Veebipood Ostjale ostuga seotud transporditeenuse kulu.
4.3.8. Ümbervahetamise korral paneme Teile uue soovitud toote teele niipea, kui oleme ümbervahetamisele kuuluva Toote kätte saanud ning toote seisukord vastab tagastustingimustele. Uus toode jõuab Teieni sama kiiresti kui tavaostu korral. 
3.3.9. Kauni Kudumid butiik ei saa garanteerida Toodete ümbervahetamise võimalust, sest laoseisud on muutlikud ning asendustoode võib lihtsalt puududa. Sooduskampaaniate puhul pakume ümbervahetamise võimalust vaid siis, kui ostetud toode on defektne või transpordi käigus kannatada saanud. Juhul, kui Te asendustoodet ei leia, tagastame Teile ostusumma.
4.3.10. Ümbervahetatava Toote seisukord.
-Ümbervahetamisele kuuluv toode ei tohi olla kahjustunud. 
-Ümbervahetamisele kuuluv toode ei tohi omada kasutamise märke. 
Riiete selgaproovimisel ole palun ettevaatlik, sest me ei saa ümber vahetada tooteid, mis on kahjustada saanud või millelt on eemaldatud hinnasildid. 
-Juhul, kui kaubal on ilmselgeid mitmekordse kasutamise tunnuseid, mille olemasolu määrab vajadusel ekspert, ei ole tagastamine aktsepteeritav ning kaup tagastatakse kliendile.
-Ümbervahetamisele kuuluv Toode peab olema originaalpakendis ja koos hinnasiltidega. Ava originaalpakend alati ettevaatlikult, et see ei oleks rikutud.

4.4. Pretensiooni esitamise õigus
4.4.1. Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. 
4.4.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või helistade s +(372) 5383 4616
4.4.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.
4.4.4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
4.4.5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul
4.5. Vaidluste lahendamine
4.5.1. Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või helistada +(372) 5383 4616
4.5.2. Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin: http://www.komisjon.ee/ 
4.5.3.Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonison tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Projekti raames soetati uus poolimismismasin ja
stardiabi kaasati 15 000 € ulatuses.
Projekti toetas Euroopa Regionaalarengu Fond.